Reprezentacja Wspólnoty wobec organów administracji państwowej i samorządowej oraz w stosunkach pomiędzy właścicielami, w zakresie niezbędnym dla prawidłowego funkcjonowania obiektu.
Opracowywanie i opiniowanie zawieranych umów, wzorów uchwał i innych aktów prawnych Wspólnot. Pełna obsługa administrowania od momentu przejęcia nieruchomości, zawieranie umów, negocjacje, organizacja zebrań oraz kontrola i nadzór.
Prowadzenie księgowości wspólnoty wraz ze sporządzaniem sprawozdań finansowych Wspólnoty oraz rozliczenia z dostawcami mediów i Urzędem Skarbowym. Pobieranie i windykacja pożytków oraz dostęp do indywidualnych kont.
Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego zgodnie z wymogami prawa budowlanego. Kontrola techniczna i okresowe przeglądy oraz naprawy nieruchomości. Przygotowanie planu remontów.
Prowadzenie księgowości wspólnoty wraz ze sporządzaniem sprawozdań finansowych Wspólnoty oraz rozliczenia z dostawcami mediów i Urzędem Skarbowym. Pobieranie i windykacja pożytków oraz dostęp do indywidualnych kont.