Obsługa administracyjna

  • przejmowanie nieruchomości tj. przejmowanie dokumentacji technicznej, administracyjnej, eksploatacyjnej, finansowej. Dbałość o kompletność dokumentacji projektowej, powykonawczej itp.
  • zawieranie, zmiany, rozwiązywanie umów ubezpieczenia budynku
  • przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej
  • wydawanie poświadczeń i zaświadczeń w stosunku do właścicieli lokali dotyczących dodatków mieszkaniowych, pomocy społecznej i innych
  • wyszukiwanie firm świadczących usługi; negocjowanie cen i weryfikacja warunków umów
  • kontrola i nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości pomieszczeń oraz terenów wspólnych nieruchomości
  • kontrola i nadzór nad innymi usługami związanymi z funkcjonowaniem nieruchomości – np. ochrona
  • dokonywanie odczytów liczników lub nadzór nad wykonywaniem odczytów liczników przez podmioty zewnętrzne, w okresach wynikających z terminów rozliczeń mediów
  • pełnienie funkcji komunikacyjnej pomiędzy firmami zewnętrznymi a właścicielami i użytkownikami nieruchomości
  • kontakt telefoniczny 24h na dobę z administratorem oraz internetowa obsługa mieszkańców
  • prowadzenie i bieżąca aktualizacja wykazu właścicieli lokali
Bezpłatna konsultacja DOMINIUM Jelenia Góra